پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل در ایران

پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل در ایران (2)

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ

 

پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل در ایران (2)

کلمات کلیدی Phrase Match

در ادامه این مقاله که در ارتباط با پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل در ایران است میخواهیم انواع باقی مانده ی کلمات کلیدی را برای شما توضیح دهیم.

کلمات کلیدی Phrase Match، در اصل مانند کلمات کلیدی Modified Broad Match کار می‌کنند با این تفاوت که امکان کنترل و مدیریت بهتری را در اختیار دارندگان حساب گوگل ادز  قرار می‌دهند. در این نوع از کلمات کلیدی گوگل ادوردز، تبلیغ شما وقتی به کاربر نمایش داده میشود که کلمات کلیدی‌تان دقیقاً به ترتیبی که انتخاب کرده‌اید در کوئری جستجو وجود دارند. با این حال، در ابتدا یا انتهای کلمات کلیدی‌تان، کلمات دیگری می‌توانند وجود داشته باشند.

برای مثال اگر در متن آگهی خود از کلمه کلیدی رزرو بلیت هواپیما استفاده بکنید، آگهی شما برای کوئری‌های جستجوی رزرو بلیت هواپیمای داخلی یا رزرو بلیت هواپیمای خارجی نشان داده خواهد شد. با این حال اگر کوئری جستجویی شامل کلمات بلیت، رزرو یاهواپیما باشند، اما ترتیب قرار گیری‌شان متفاوت باشد تبلیغ شما نمایش داده نخواهد شد پس این نوع کلمه به بهبود پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل در ایران کمک میکنند.

برای تعیین کلمات کلیدی Phrase Match از علامت نقل قول استفاده می‌شود

درست است که در این نوع کلمه‌ی کلیدی قبل یا بعد از کلمه کلیدی انتخابی می‌توان از کلمات دیگر نیز استفاده کرد، اما این احتمال وجود دارد ترافیک نامرتبطی وارد وب‌سایت شما شود.

کلمات کلیدی Exact Match

یکی دیگر از انواع کلمات کلیدی که قطعا با استفاده از آن آگهی شما جزو پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل در ایران به حساب خواهد آمد exact match هست.

کلمات کلیدی Exact Match نیز نوع خاص و محدودشده‌ای از انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز هستند. در این نوع کلمات کلیدی، جستجوکنندگان تنها زمانی تبلیغ شما را در نتایج جستجو مشاهده می‌کنند که تنها کلمه کلیدی مورد نظر شما را جستجو کنند. برای مثال اگر کلمه کلیدی موردنظر شما رزرو هتل باشد، تبلیغ شما فقط و فقط برای جستجوی رزرو هتل نمایش داده می‌شود و برای کوئریهایی مانند هتل ارزان، قیمت هتل نمایش داده نخواهد شد.

برای تعیین کلمات کلیدی Exact Match از علامت ]کروشه[ استفاده می‌شود.

استفاده از کلمات کلیدی Exact Match در تبلیغات گوگل مشتریان واقعی را به سمت کسب و کار شما جذب می‌کند، اما از طرف دیگر، میزان ترافیک ورودی به سایت شما (و البته هزینه‌هایتان) به شکل چشمگیری کاهش می‌یابد پس در اینجا متوجه شده اید که کدام کلمه کلیدی باعث به وجود آمدن پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل در ایران در اکانت شما میشود.

ما به شما کمک می‌کنیم یک کمپین پر قدرت و کم هزینه برای تبلیغات گوگلی خود راه بیندازید.

کلمات کلیدی منفی یا Negative Keywords

استفاده از کلمات کلیدی منفی یا Negative Keywords به شما اطمینان می‌دهد که تبلیغات شما برای کلمات کلیدی خاص نمایش داده نمی‌شوند. کلمات کلیدی منفی نیز عیناً مانند کلمات کلیدی گوگل ادوردز اصلی سه نوع دارند:

  • Negative Exact: تنها زمانی نمایش داده نمی‌شود که کلمه کلیدی انتخابی، همان کوئری جستجو باشد.
  • Negative Phrase: تنها زمانی نمایش داده نمی‌شود که کلمه کلیدی انتخابی با ترتیب مورد نظر در کوئری جستجو وجود داشته باشد.
  • Negative Broad: زمانی نمایش داده نمی‌شود که عبارت کلیدی مورد نظر با هر ترتیبی در کوئری جستجو وجود داشته باشد.

شاید این سوال پیش بیاید که گسترۀ کلمات کلیدی منفی چقدر است؟ یکی از نکات عجیب درباره انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز این است که کلمات کلیدی Broad Match و نوع منفی‌شان به یک شکل عمل نمی‌کنند. به این معنی که کلمات کلیدی Negative Broad درباره کلمات هم معنی و مترادف عمل نمی‌کنند.

همچنین، کل کلمات موجود در کلمات کلیدی منفی Broad باید در کوئری جستجو وجود داشته باشند تا تبلیغ به کاربر نمایش داده نشود. توجه داشته باشید که کلمات Negative Broad، کلمات هم معنی و مترادف را پوشش نمی‌دهند.

انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز چگونه بر تبلیغ شما تاثیر می‌گذارد تا پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل در ایران را به شما اختصاص دهد؟

استفاده از انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز می‌تواند بازدهی و کارآیی تبلیغ گوگل شما را بیشتر کند و به شما امکان دهد تا بر اساس بودجه خود، بیشترین ترافیک و نرخ تبدیل را داشته باشید. زمانی که خودتان نوع کلمه کلیدی را تعیین می‌کنید، چند نکته‌ی مهم را در نظر بگیرید:

  • عملکرد به روز: چگونگی عملکرد یک کلمه کلیدی یا مترادف‌های آن‌ها، به شما نشان می‌دهد که کدام یک از انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز بیشترین میزان سود حاصل از سرمایه را برایتان به دنبال خواهد داشت.
  • زیر نظر گرفتن رقبای تجاری: عملکرد کلی رقبای شما در گوگل ادوردز و نحوه انتخاب و سرمایه‌گذاری آن‌ها بر روی یک کلمه کلیدی، در انتخاب نوع کلمه کلیدی به شما کمک می‌کند.
  • قیمت پیشنهادی: قیمت پیشنهادی به شدت تحت تاثیر هزینه هر کلیک (CPC) است. بسیاری از کاربران ادوردز از روش‌های خاصی برای کم شدن هزینه‌های تبلیغ‌شان استفاده می‌کنند. این مورد تاثیر مستقیمی بر روی انتخاب نوع کلمه کلیدی گوگل ادوردز دارد.
  • متن آگهی تبلیغ گوگل: حتی روشی که یک تبلیغ دهنده با آن حساب کاربری ادوردز خود را مدیریت می‌کند نیز می‌تواند بر روی انتخاب نوع کلمه کلیدی تاثیر داشته باشد.

بهینه‌سازی انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز اهمیت بسیاری دارد زیرا به شما اجازه می‌دهد تبلیغات خود را برای کاربران هدفتان نمایش دهید و از نمایش تبلیغ خود برای کلمات غیر مرتبط جلوگیری کنید (این کار هزینه‌های تبلیغات شما را به شدت کاهش می‌دهد که موجب ایجاد پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل در ایران در اکانت شما میشود). بنابراین، باید در انتخاب نوع کلمه کلیدی تبلیغات خود با آگاهی عمل کنید.

در ادامه به مقاله ی سوم از پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل در ایران مراجعه بفرمایید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی